close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קבוצת ההחלטות

רונן מלולח אדר, תשפא20/02/2021
פרק ד מתוך הספר פרחי הגאולה
<< לפרק הקודם
 - 
לפרק הבא >>

פרק ד מתוך הספר פרחי הגאולה

תגיות:
קבוצת ההחלטות

wildout .

עשב נפוץ ביערות לחיים חורשות וצידי דרכים פרחיו מופיעים בחודשים יולי אוגסט
שיטת הפקה: שמש.
תמצית מסוג: טיפוס/מצב .
מצב הנפשי השלילי: חוסר ידיעה מהי תכלית האדם בחיים .
מצב הנפשי המאוזן וחיובי: יכולת ההכרה ביעוד האמיתי בחייו של האדם..

מצב- כאשר אדם נמצא מול בחירה או החלטה בהרבה תחומים , לא מדובר
בהחלטה בין שני דברים או החלטה של כן או לא אלה האדם מוצף במגוון אפשרויות בחירה יש התפזרות אנרגתית בהרבה תחומים.
תמצית יעילה למטופלים מפוזרים שאינם מצליחים להתמקד במה הם רוצים להתמקד בתהליך הטיפולי ויוצרים בלבול בתהליך.

טיפוס

זהו טיפוס מקסים , זה איננו נרכש אלה מולד אנשים מאוד מוכשרים המסגולים ומביניםמ ומתענינים בהרבה תחומים לעיתים מנוגדים , אדם כזה יהיה בר שיחה מקסים ניתן לדבר איתם כמעט על כול תחום יש להם נגיעה בהרבה תחומים בחיים. אלו אנשים שצריכם תמ=נועה במציאות הפעולה שלהם צריכים אויר חופש קשה שלהם אם התחמות ענינית הם מרגישים כלואים.כמו שאמרנו הם מאוד מוכשרים ולכן ממצים דברים מהר מאוד מספיק להם לרפרף על דברים וכבר הם ממצים אותו מאבדים ענין מהר מאוד . אלו הטיפוסים שיגיעו לטיפול בגלל חוסר סיפוק מקצועי תחושה של ריקנות זקוקים לשינויים כל הזמן.עבורם התמקדות בנושא אחד פירושו הפסד ממשי של עניין אחר ולכן קה להם לוותר עליו. הפן השלילי מתבטא בעיקר כלחץ חברתי כי אנו חיים בחברה שדורש מהאדם יציבות שבלוניות אולם אנשים לא מבינים כי אולי אלו סוג אנשים שלא צריכים להתמסד אלה ולהיות בעבודה מסוג אחד 30 שנה אלה יתכן ואה אנשים שצריכים לגוון ולשנות מסגרות עבודה וכו..התפיסה החברתץית יוצרת אצלם קונפליקט בגלל הנטיה של האדם לעיתים להתישר עם החברה לכן הם מגיעים לטיפול ואומרים אני לא עושה כלום עם החיים . שלי .הרבה פעמים טיפוסים אלו ימנעו מלהתחיל בגלל הביקורת ובגלל שהם יודעים שבשלב כלשהו הם יעזבו. טיפוסים אלו מתאימים לעבודות שקשורות עם שינויים תיירות , עבודה עם אנשים , טיפול וכו..
למעט היעילות עבור הטיפוס שפורט לעיל התמצית טובה לכל מצב בחיי בו אנו נותנ ים מקום וחופש לצדדים באישיותנו לכשרונותינו בגלל מגבלו כאלו ואחרות חברתיות , כמו כן התמצית יחעילה גם בסוג של כלא מחשבתי כלומר מגבלות תפיסתיות המגיבלות את האדם.

ראקציות – התמצית עובדת מהר אין לה ראקציות קשות האדם חווה סוג של איפוס ומיקוד. יש תחושה של מילוי בגלל התובנה שהוא רוצה למצות את עצמו בכיוונים שונים התמצית מעניקה לגיטמציה לשינויים .
בנוסף לכך התמצית מחברת את האדם לייעוד שלו ובכך מרגיעה .


מחלות – כל מחלות העיכול שלשולים עצירויות ,נשימה בכול מקום של חוסר לגיטמיציה אישית נפגעת הנשימה .



נוקשן sclerantes

שיח רב שנתי קטן , קל לזיהוי מגיע לגובה של 50-70 ס"מ צומח בשדות תירס , באדמה חולית ,פרחים חסרי עלי כותרת או שצבעם ירוק כהה, מופיעים בחודשים יולי אוגוסט .

שיטת הפקה: שמש
תמצית מסוג: מצב וטיפוס.
מצב הנפשי השלילי:חוסר החלטיות , אי ודאות מצבי רוח
מצב הנפשי המאוזן וחיובי: יכולת החלטה ונהיגה על פי ההחלטה שהתקבלה.

טיפוס- זהו טיפוס המתלבט הנצחי , לוקח לו הרבה זמין להחליט שוקל תמיד את שתי האופיציות בכובד ראש לפני שמחליט ההחלטות אצלו מלוות ביסורים ממש אבל שכבר הגיע להחלטה הוא מאוד שלם איתה. לא מדובר בחוסר בטחון אלה אלו טיפוסים יסודיים צריכים זמן לחשוב ןולשקול דברים. הם בדרך כלל עושים סקרים כח בתפיסה שלהם החלטה צריכה להספיק להרבה זמן. בנפש זה נובע נקושי לעמוד מול טעות ולכן ההחלטה צריכה עמוד במבחן הרבה זמן אבל בגלל זה מפסידים הרבה הזדמנויות כי קשה להם להיות ספונטנים חי בדרך כלל הם במצב של החלטה בין שני דברים ולכן לא ממצים דבר עד הסוף .
לדוגמא קושי של אדם עם הבן זוג שלו לא מוכן ללכת ליעוטץ זוגי אך גם לא מוכן לשקול פירוד לדוכמא נשאר על הגדר בין לבין זה גורם לאדם לפספס לא להיות באמת במקום מסוים .

מצב- כל מצב של החלטה בין שתי דברים כאשר האדם נקרע בין שתי החלטות כן להתחתן לא להתחתן כן לקנות לא לקנות וכו..

ראקציות – התמצית מחברת את המטופל להחלטה הנכונה לעיתים מאוד מהר, אך לעיתים האדם מפחד מההחלטה אז כבר צריך לטפל בפחד שמלווה את ההחלטה. הראקציה של ההחלטה יכולה להחוות כקשה כי האדם לא יכול להתחמק ממנה לא יכול להישאר על הגדר שבה מצב נוח של חוסר אחריות על מציאות חייווזה גורם לעליית חרדות וםחדים רבים מפני ביצמוע ההחלטה.
התמצית טובה כבר במקרה שיש לאדם מצבי רוח משתנים לאנשים שפעלתנים בימים מסוימים ובימים אחרים א לחאנשים אם מאניה דיפרסיה ותנודות חדות במצב הרוח כמו כן לכול מצב של התנדנדות הנוקשן ישמש כמאזן.

מחלות – סחרחורות ,בחילות מסחרחורות ,בעיות של שיווי משקל , סיבוב רגליים נקעים עיכול שלשול מעי רגיז.
במצב של צליפת שוט בעקבות תאונת דרכים זה בדרך כלל מעיד על תקופה בחיים של החלטות . כאבים שעוברים שזזים ממקום למקום.

יערת דבש honeysuckle

מטפס ריחני יפהפה , הצומח בפאתי יערות ובאזורים מכוסי שיחים. פרחיו האדומים נדירים (מופעים גם כצהובים פורח בחודש יוני עד אוגוסט.

שיטת הפקה: הרתחה.
תמצית מסוג: מצב, טיפוס.
מצב הנפשי השלילי:נוסטלגיות תקיעות בעבר
מצב הנפשי המאוזן וחיובי: יכולת הפקת לקחים מהעבר וללמוד מהם במקום לחיות בעבר.



טיפוס- הקושי הוא תקיעות בעבר המונעת מהאדם זרימה בחיים שהם בהווה , בהקשר של החלטות תקיעות בעבר גורמת לאדם לקושי לעבור מדבר ישן שכבר לא משמש עבורו לדבר חדש בגלל תקיעות נפשית שיכולה לנבוע משתי סיבות הפוכות לכאורה תקיעות בגלל זכרון חיובי בעבר או תקיעות בגלל טראומה וזכרון שלילי המונע מהאדם להתקדם הלאה במשעול חייו.


תקיעות חיובית- זה האדם הנוסטלגי שיצר אידליזציה לאהבת נעורים שלו וכל אישה לא מצליחה להשתוות אליה זה האדם שעזב מדינה ובא למדינה אחרת אך הוא עדיין חיי את התרבות את זכרונותיו וכו.. תקיעות בגלל זכרון חיובי יכולה להיות בגלל חוסר השחמה גיל הנוכחי של האדם יש רצון להישאר צעיר ואין השלמה עם הגיל הנוכחי ועם היופי שבכול גיל .מעבר לבית אחר סביבה חדשה וכל מצב שהתנה וקיבל איאתיזתיה בתפיסה של האדם ולכן הוא לא מצליח לשחררו ולחיות את ההווה החדש לעיתים הסיבה שהמצב החדש לא נתפס כטוב בגלל שהאדם עדיין לא שחרר את המצב הישן ולכן הוא תקוע בו ולכן לא רואה בכלל את המצב בו הוא נמצא .

תקיעות שלילית- זה הטיפוס שלא משחרר דברים קשים מהעבר כמו טראומות אכזבות אהבה נכזבת וכו.., הורים שכולים שחיים את האבל ולא ממשיכים הלאה, אשה שחוווה הפלה ולא מוכנה לחזו רולהיכנס להריון כול זכרון טראואמטי התוקע את האדם בחויה השלילית ומונע אפםשרות של שינוי לכיוון חיובי .
טיפוסים תקועים אלו – בחויה שלהם הם כבר פיספסו את הרכבת ואין להם תכונה של נחשביה שניתן עכשיו זה אנשים שהמילה אלו שגורה בפיהם אילו הייתי צעיר הייתי עושה הכול אחרת אילו היית י עושה כך או כך ..

מצב- תמצית זו טובה לכול מצבי המעבר שעוזבים דבר אחד לטובת משהו אחר ניתן אותה ביחד עם אגוז המלך .. כמו כן טובה לכול המצבים שיש צורך לאדם לשים את המצב הישן אחורה ולהתקדם קדימה זוהי תמצית להתקדמות והתחדשות.

ראקציות – ראקציות לא קלות, בדרך כלל האדם חווה בכי עצב כמעין תקופת אבל כפרידה על העבר התקיעות מהווה איזשהו רווח משני מסוים לכן ברגע שהתמצית מתחילה להניע את האדם יעלה עצב בכי ואלי גם פחד מהצפוי?
התמצית משנה את הלך המחשבה , הם מבינים שיש צורך לשחרר את התפיסה הישנה שלהם שאינה משרתת אותם ולהמשיך הלאה.
התמצית עובדת בשני רבדים גם תובנות שכליות על מנת שתהיה יכולת להתקדם וגם יכולת רגשית להניח לעבר ..


מחלות – טובה לכול הטיפוסים שאוגרים דברים האספנים הכפייתים, אלה שלא זורקים דברים שאתה נכנס הביתה אתה רואה הרבה דברים ויש אנרגיה תקועה באויר . אין מחלות ספיציפיות רק מחלו כרוניות שמושכן מהעבר מחלו שלא רוצים להיפרד מהן בגלל הסטאטוס שהם נותנים לאדם והרווח שהוא מפיק מהם ומהסביבה התומכת.


הרבה פעמים תקיעות של יערת הדבש תהיה בדקות ולא תראה ממבט ראשון וכן גם האדם עצמו לעיתים לא יהיה מודע לכך שבתת מודע שלו הוא עדיין לא שחרר את העבר יש משהו לא סגור במעגל חייו של האדם שמונע ממנו להמשיך הלאה . לדוגמא בחורה שמגיעה לארץ מחול לאחר שנים ששהתה שם ולא מצליחה להתקבל בראיונות עבודה בירור נפשי עמוק מגלה שהיא עדיין לא השלימה עם החזרה לארץ מבחינה נפשית ולכן התחלת עבודה היא חותם סופי עבורה לכן בתת מודע היר מכשילה את עצמה בראיונות עבודה.

תמציות נוספות שכבר נלמדו הקשורות להחלטה קרנית , אגוז המלך...



ניצן ערמוןchestnut bud

פרח שהובא לאנגליה מטורקיה במאה ה-17 ניצני הפרח הדביקים הם ה משמשים להכנת התרופה הפרח עצמו משמש לתרופה whithe chestnut את הנצנים אוספים בתחילת אפריל.
שיטת הפקה: הרתחה.
תמצית מסוג: מצב וטיפוס.
מצב הנפשי השלילי:חוסר יכול ללמוד מנסיונות העבר.
מצב הנפשי המאוזן וחיובי: אין חכם כבעל נסיון.התמקדות בהווה.

טיפוס- טיפוס ניצן הערמון זהו אדם המחליף מקום מגורים , מקום עבודה, בן זוג ועוד והסיפור הדמויות משתנים אך במהות הפנימית הוא חוזר שוב ושוב על אותן טעויות ונופל לאותם בורות ומופתע כל פעם מחדש לא רואה את הקשר בין הארועים. הדברים נראים לו חדשים זוהי חוויה רוחבית אין למידה והפנמה ושימוש בלקחי העבר מעין חוסר בגרות רוחנית או חוסר התבוננות, פזיזות לא משנה מה הסיבה בפועל יש נתק בין החוויות ולכן זה גורם לחוסר בהירות, בלבול עצום. האדם לא רואה את התמונה הכללית את חלקי הפאזל של חייו . ובלשון אחרת וברמת הבנה עמוקה יותר האדם מסתובב בעולם סחור סחור במעגל נבוכים הם במדבר יש עניין שהאדם זקוק ללמוד להבין תיקון ברמה הרוחנית אך בגלל חוסר התבוננות התיקוון חוזר שוב ושוב במתכונות מגוונות כי האדם אינינו מפנים את המסר אותו הוא צריך ללמוד.

תמצית ניצן הערמון היא עוסקת גם בעניין של למידה מהרמה הפשוטה ביותר כמו ללמוד חומר למבחן , יעילה בתקופת עומס, מבחנים התמצית מאזנת ומאפסת התמצית עובדת על החשיבה המנטאלית ומכניסה לריכוז ולמיקוד וללמידה.
לכן תמצית זו יעילה ביותר לדיסלקציה מכול הסוגים ובמקרים מסוימים גם להפרעות קשב וריכוז ןהיפראקטיביות (תלוי מה הסיבה) . זוהי תמצית נהדרת בתחום זה ומשפרת בעיות אפילו נוירולוגיות לקיחה של שלוש בקבוקים יכולה לפתור לחלוטין בעיות של דיסלקציה ודיסגרפיה קשות .

ראקציות
תמצית ניצן הערמון היא ראקציונית ושככבתית עובדת מהשכבה החיצונית ומעמיקה אט אט פנימה.בשלב ראשון לאחר לקיחת התמצית יש ריכוז גבוהה מאוד, יש הארות ותובנות מעין אסימונים שיורדים לאדם האדם מתחיל לקשר בין ארועים מהעבר להתנהלות כיום. בשפה חסידית יש חיבור לכללים הנחות שנמצאות בכתר ומפעילו את האדם במעין הרגלים רגשיים היוצרים התנהלות מעגלית חוזרת ללא יכול לראות את הקשר שבין הארועים בגלל היותם הנחות חכמה של האדם (מעוותת אומנם) שהיא נמצאת באופן לא מודע .בשלב שני יש דווקא בלבול האדם חווה תקופה די מפחידה של חוסר איזון וריכוז אל זה רק ראקציה וזה חולף בשלב שלישי מתחילים להופיע בחיי האדם כל מיני ענינים שיעורים מהעבר שלא נפתרו שנשארו ברמה הרוחנית תקועים זה יכול להיות מחלות מהעבר שטופלו סיפטומטית אבל לא נלמד העניין שהיה צריך ללמוד מאותה מחלה. זה יכול לעלות גם רגשות מסוימים כמו כעסים וכו.. כמו כן סיטואציות מהעבר וכו.. יש דיוווחים משעשעים של מטופלים שפתאום מגיעים אליהם מכתבים מהעבר מסמכים וכו..
בסופו של דבר התמצית פותרת את השיעורים ומביאה למרכוז אנרגתי מאוד גבוה.


מחלות

מחלות כרוניות ועונתיות יכולות להיות קשורים לניצן הערמון מעידות על משהו לא פתיר תקוע , מחלות שלא עוברות יש בהן מעין אמירה של ניצן הערמון.



תמצית ניצן הערמון שייכת לשני קבוצות תמציות אחת לקבוצת פתולוגיית הזמנים שאליה שייכים גם אגוז המלך ויערת הדבש .קבוצה זו מדברת על אנשים שיש בהם סוג של תקיעות הקשורה בזמנים.
יערת הדבש מדברת על תקיעות בעבר המונע מהאדם להתקדם קדימה ההווה שהוא חווה משויך לעבר אין הווה חדש.
ניצן הערמון מדבר על חוויה רוחבית איך חיבור בין חוויות העבר לחווית ההווה ולכן העתיד והווה הן השתקפות של העבר .
אגוד המלך –מסייעת לאדם בתקופות מעבר לעזוב מצב אחד ולעבור למצב חדש וזה גם קשור לפתולגיית זמנים הצמדות לעניין מעבר היא תקיעות בו .



כוכב בית לחם star of beit lhem

צמח בעל עלים מועטים דומה לבצל , מגיע לגובה של 15-30 ס"מ וגדל ביערות ומשטחי דשא לפרחים יש גוון ירוק מבחוץ ולבן זורח מבפנים נפתחים שיש שמש חזקה ובחודשים אפריל עד יוני.

שיטת הפקה:הרתחה
תמצית מסוג: מצב
מצב הנפשי השלילי: טראומה הלם נפשי וגופני .
מצב הנפשי המאוזן וחיובי: נטרול השפעת ההלם במיידי או לאחר זמן.

טראומה היא דבר סובייקטיבי (כלומר עוצמת ארוע והשפעתו תהיה שונה מאדם אחד לאחר) טראומה היא ארוע שהאדם חווה במגון תחומים פיסי , רגשי , מנטאלי שאיננו מעוכל ומשוחרר על ידי האדם אלה נשאר כחותם ומשפיע על אחת המערכות הנ"ל . לעיתים חוזר ומשפיע שנים לאחר הארוע (פוסט טראומה) .
טראומה לעתים היא ישירה כמו ארוע קשה, פטירת אדם קרוב, תאונת דרכים, מחלה , בשורה לא טובה, ארוע כואב , מפחיד , מקפיא שהאדם לא מצליח לעבור ללא שישאר חותם בחייו.(האדם לא נשאר אותו אדם באת הבחינות הפיזית רגשית או מנטאלית.
לעיתים טראומה היא עקיפה – אצל ילדים הרבה פעמים ישנם טראומות עקיפות כאדם צעיר הילד חווה את הוריו כמקור בלתי מעורער לידע , ולמקור סמכות לכן כאשר נוצר דואליות בין הרגשתו של הילד לבין מה שהוריו מדווחים לו נוצר תחושה או רגש בלתי מפורק שנתקע אצל הילד לדוגמא : הילד חווה שאמו עצובה ככה הוא מרגיש ורואה (ילדים רואים את האמת) אך כשהילד שואל את אמו מה קורה היא משדרת שהכול בסדר. הילד חייב לסמוך על אמו לכן הרגש שהוא חווה בעצמו לא מקבל ביטוי ומודחק הוא הוא מרגיש חוסר הבנה לרגש שהוא חווה אין לא הסבר לכך ואף אחד לא מסביר לו את מה שהוא חווה ולכן זה טראומה חויה לא מפורקת שמשאירה חותם על הילד .
כוכב בית לחם היא תמצית מרכזית בתמצית ה sos היא מחברת בין כל שאר התמציות ויעילה במצבי חירום גופניים ונפשיים , כוכב בית לחם היא כמו ניצן ערמון תמצית שכבתית שעובדת שכבה אחר שכבה מתחילה על ידי נטרול הטראומות האחרונות על פני השטח וממשיכה לחפור שלב ועוד שלב עד שהיא יכולה אפילו לחוויות של טרום לידה טראומות מזמן העוברות ויש כאלה אומרים אפילו מגלגולים קודמים.
כמו שאמרנו בשלב ראשון התמצית עובדת על החוויות הטראומטיות האחרונות לכן כאשר אדם לוקח את התמצית בשלב ראשון מרגיש נפלא כי התמצית מנטרלת את כל החוויות הבלתי מעוקלות שקרו לאחרונה וזה משחרר את האדם דברים מסתדרים לו. אך ככל שהלקיחה ממושכת התמצית מתחילה לטפל בטראומות עמוקות וישנות יותר לכן יש לתכנן את הלקיחה שלה כיוון שהראקציות שלה היא בין הקשות ביותר לכן כאשר אנו רוצים לנטרל טראומה אחרונה ניקל למספר ימים את התמצית ולא נמשיך לקחת לזמן ממושך כי אז נגיע לטראומות עמוקות וקשות יותר.

סוגי טראומות

טראומה גופנית- ניתן להישתמש בתמצית גם בצורה חיצונית של קומפרסים למשל זו תמצית שיעילה במצבים של חבלות , מכות , כויות , דלקות טריות.

טראומה נפשית- כאדשר האדם חווה טראומה ואמרנו שזה סויקטיבי יש לקחת את התמצית כמה שיותר קרוב לארוע ככל שהזמן עובר הראקציות של התמצית תהיינה חזקות יותר. ניתן את התמצית לפני לידה ואחריה לאם וגם לתינוק , ניתן לתינוק לפני הברית וכמה ימים אחרי.לכל מצב טראומתי – לפני טסט, גיוס, מבחנים, גירושים , נישואים וכו..
לפני ואחרי ניתוח וכו..
כוכב בית לחם יכין את הגוף ומערכת החיסון להתמודדות מול המצב הרסקיו בהקשר לניתוח יותר יעבוד על הרגעת האדם מול המצב.

טראומה מנטאלית- מעבר למקום חדש , עולים חדשים , הלם תרבותי , מעבר מוסד חינוכי וכו..

טראומה רוחנית- הלם לאחר מדיטציה , מסעות חוץ גופיים חלום קשה , סיאנס וכו..הלם בעקבות חויה רוחנית.

ראקציות – בשלב ראשון כמו שאמרנו האדם חווה תחושה טובה של נטרול אפקט הטראומה ללא יכולת להגדיר את הסיבה.
בשלב שני לאחר כשבועיים לערך מתחילים כל מיני מפגשים עם אנשים או ארועים הקשורים לטראומות מהעבר בד"כ שלושה חודשים, בשלב שלישי יש העלאה של הטראומה על פני השטח כפי שהן בהבדל אחד: הזמן ויכולות ההתמודדות השונות. כיום כאדם בוגר בעל יכולות עם כלים להתמודד עם החוויות הקשות ולתמיכה פנימית. לעיתים בגלל חוסר יכולת של המציאות לשחזר את הדברים כמו שהן זה יכול להיות בחלום או בהזכרות של האדם בארועים מהעבר האדם חווה דברים ללא הסבר התמצית מעלה את הטראומה על פני השטח מפגישה את האדם מחדש אם החוויה אך לבסוף גם מנקה את החוויה כליל ומשחררת את החותם שלה על האדם.
הרבה פעמים בטיפול תקוע טראומה חוסמת מהמטופל להתקם קדימה לקיחת כוכב בית לחם תניע את הטיפול כוכב בית לחם היא קטליזטור של טיפול מעלה חוויות או ארועים מהעבר על מנת לפתור אותם. במידה והמטופל יודע מה נושא הטרומה מומלץ לשלב את התמצית אם נתינת תמצית תואמת למצב אותו אנו רוצים לפתור לדוגמא אישה שעברה אונס והתעללות כדאי להוסיף לכוכב בית לחם גם pine לתחושות האשם וכן century לתחושת הקורבנות והגבול של האדם שנפרץ.

כוכב בית לחם יחד עם ניצן הערמון זהו שילוב עוצמתי מאוד כיון ששניהן תמציות שכבתיות, כדאי לעדן את לקיחת כוכב בית לחם עם אגוז המלך לתת תחושת עטיפה ורכות לאדם.
לאחר השלב השלישי ולאחר מספר חודשים התמצית תוביל את האדם ליכולת להתמודד עם כל סיטואציה .

מחלות – אין מחלות ספציפיות אבל הרבה מחלות נוצרות בגלל טראומות .

אלרגיה – היא דוגמא למחלה שנוצרה מטראומה, מערכת החיסון קורסת מול משהו חיצוני בדיוק כמו העובדה שחוויה חיצונית משפיעה ופוגעת בהתנהלות התקינה של הגוף.
התקף לב פתאומי, מחלות עור קשות. סיפטומים נפשיים לא ברורים קסיסת צפורניים,מריטת שערות, טיקים,גמגום ועוד..
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה